טפט תמונה לעיצוב הבית

טפט תמונה לעיצוב הבית

בעזרת צבעים מיוחדים, מדבקות, טפט תמונה ושאר אלמנטים מיוחדים לעיצוב הקיר אפשר להעניק לבית כולו אווירה מעוצבת, מיוחדת ומודרנית. שימוש בתמונות טפט לעיצוב החדרים בבית מעורר רושם ומושך תשומת לב, בהתאם לכך יש להקפיד ולבחור טפט תמונה מתאים לכל חדר. בכל מקום בעולם כיום ניתן למצוא טפטים המציגים תמונות טבע, פרחים, מקומות בעולם, תמונות עירוניות ושאר אלמנטים מיוחדים לחדרי המגורים, חדרי הילדים ומשרדים.

תמונות טפט מכניסות אל החדר אווירה מיוחדת ויוקרתית, שילוב נכון של טפט תמונה יזכה לקריאות התפעלות מעוררות קנאה, החברים והשכנים ימהרו לשאול היכן רכשתם את הטפט. המחירים בתחום משתנים בהתאם לגודל התמונה, איכות החומר, מותגים ומבצעים מתחלפים ברשתות. התמונות נמכרות לרוב בגדלים שנעים בין 2 מטר על מטר וחצי לבין 5 מטר על 2.70 מטר. מידות מדויקות ומיוחדות אפשר יהיה לקבל בהתאמה לבקשה ספציפית ולגודל החלל. מומלץ שאת ההתקנה יבצע מתקין טפטים מקצועי על מנת שהחיבורים בין הסטריפים לא ייראו לעין.

אם אתם מחפשים לעצב את הבית בצורה מיוחדת ובלעדית תמונות טפט הן הפתרון, מעטים הישראלים שמכירים את התמונות, אך בתקופה האחרונה אפשר לראות התעניינות רבה. התמונות מתאימות לכל בית, משרד, חנות ומתחמי פעילות לילדים, הסוגים הנפוצים ביותר הם תמונות נוף של מקומות בעולם, ציורים מפורסמים, תמונות של ערים מפורסמות ותמונות טפט מיוחדות לילדים. התמונות כה חדות ואיכותיות עד כי השוהים בחדר מרגישים שהם נמצאים בטבע או במרכז העיר והדומיננטיות של התמונה מעשירה את האווירה בחדר. את התמונות המתאימות בוחרים בהתאם לקו העיצוב של החדר, גודל החדר והעדפה אישית של הדיירים במקום.

טפט תמונה יעניק לחדר הילדים מראה בלתי שגרתי. תארו לכם שתוכלו להעניק לילד חובב דינוזאורים תמונה גדולה של הדינוזאורים האהובים, התמונה מכסה את הקיר כולו ומכניסה אל החדר אווירה קסומה. בני נוער יוכלו ליהנות מתמונות גדולות של מטוסים נוחתים, מעמקי הים, תמונות עירוניות או תמונות של חוף הים.

טפט תמונה בהתאמה אישית

על הטפט אפשר יהיה להדפיס את כל סוגי התמונות, במידת הצורך אפשר יהיה להכין בעבורכם טפטים בהזמנה מיוחדת.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ולהתאים לכם את טפט התמונה המתאים אשר ייתן תחושה ייחודית לחדר בבית או לחלל המשרד.

שלכם ולרשותכם, צוות אורגד