רוכשים וילונות או טפטים? כדאי שתבואו מוכנים

רוכשים וילונות או טפטים? כדאי שתבואו מוכנים

במילים אחרות, אם תגדירו תקציב להרכבת וילונות תוכלו לצמצם את האפשרויות העומדות בפניכם ולקבל החלטה בצורה פשוטה יותר. בנוסף, למחיר של הוילונות קיימת השפעה על כמות הוילונות שנתקין ברחבי הבית. אם אתם מעוניינים לרכוש וילונות לסלון או וילונות לחדר שינה ותעדיפו לוותר על וילונות לחדרי ילדים בהחלט יכול להיות שתוכלו להשקיע בוילונות יקרים יותר. לעומת זאת, אם תרצו שכל חלון בבית יתעטף בוילון מהודר סביר להניח שתצטרכו לחלק את סכום הכסף בהתאם.

הטפטים עושים קאמבק

טפטים לבית הפכו בשנים האחרונות לפריט עיצוב נחשק במיוחד. משפחות רבות הבינו כי על מנת לחדש ולרענן את הבית ניתן לחסוך כסף רב ובמקום שיפוץ שעולה עשרות ולפעמים גם מאות אלפי שקלים ניתן לרכוש טפטים בהזמנה אישית ולהשיג את המטרה של הכנסת רוח חדשה לבית בקלות.

השקיעו בהדבקה

לאחר שבחרנו טפטים, חשוב לבדוק מי בעל המקצוע שמדביק אותם עבורנו. למרות הפיתוי לבצע זאת בכוחות עצמנו, הניסיון מגלה כי הדבקת טפטים מקצועית אינה דומה להדבקה חובבנית. ולאחר שרכשנו את הטפטים מומלץ לא להתפתות ולנסות לחסוך את עלות ההדבקה. עדיף להשקיע בהדבקה מקצועית ולהבטיח שביעות רצון לאורך שנים מאשר לקחת את הסיכון שלאחר מספר חודשים נגלה שהטפט מתקלף או נקרע רק בגלל שלא הודבק כפי שצריך.