למי מתאימים וילונות וטפטים?

למי מתאימים וילונות וטפטים?

וילונות יפים יכולים לחסוך שיפוץ של עשרות אלפי שקלים, בעיקר בשל העובדה שמדובר בפעולה פשוטה שכל אחד מאיתנו יכול לעשות לבד.

האופנה משפיעה גם על הוילונות הביתיים

כמובן שאם רוצים, ניתן להזמין וילונות מבעלי מקצוע אשר יכולים גם לעזור לנו לשלב בינם לבין שאר פריטי העיצוב בבית. בכל מקרה, יש לקחת בחשבון כי וילונות לחדר שינה לא יהיו כמו וילונות לסלון או מטבח, ולהתחשב בכך כאשר מתלבטים איזה סוג וילונות לרכוש. ההחלטה היא בסופו של דבר שלנו, אך מומלץ גם להתייעץ עם חברים או בני משפחה שיש להם ידע בתחום ולקבל רעיונות חדשים. עולם עיצוב הבית משתנה בכל יום שעובר, ואופנות שהיו רלוונטיות בשנים מסוימות יכולות לא להיראות נוצצות באותה מידה גם עכשיו. מצד שני, אם נקפיד להישאר עם יד על הדופק ונלך עם ההרגשה האישית שלנו נוכל לוודא שהוילונות יוסיפו להיות חלק בלתי נפרד מהבית שלנו. אך ישנה עוד נקודה אליה יש להתייחס כאשר רוצים ליצור אווירה חדשה בבית: הטפטים.

רוצים להכניס אווירה חדשה במינימום השקעה?

טפטים יכולים להגיע כאביזר נלווה לוילונות, או כפריט נפרד לחדרים מסוימים. גם בעולם הטפטים אפשר לראות הרבה סגנונות אשר כל אחד מהם מתאים לשימוש אחר. עם זאת, אי אפשר להתעלם מהעובדה שלא משנה באילו טפטים בוחרים ניתן לייצר רושם ייחודי בעלות מינימאלית. כשם שאין מלון המכבד את עצמו ולא משקיע בטפטים, כך גם בעת עיצוב הבית עלינו להתייחס אל טפטים בכובד ראש.

איך תרצו את הטפט שלכם?

האם נרצה טפטים בצבע של הקיר, או שמא נעדיף צבעים ניגודיים הנותנים אווירה שונה? האם נבקש טפטים כהים, או אולי טפטים בהירים שיאירו את החדר? התשובות לשאלות הללו חייבות להתקבל באופן אינדיבידואלי, ולכן אי אפשר לדעת מראש אילו טפטים יתאימו לכל בית. כמובן שניתן להיערך לכך ולתכנן מראש את כל פריטי העיצוב, כולל הוילונות והטפטים. זוגות רבים אשר מתכננים מעבר דירה משריינים לעצמם את הוילונות והטפטים יחד עם הסלון והריהוט, על מנת להבטיח התאמה מלאה בין הפריטים. בשורה התחתונה, הבית הוא המקום החשוב לנו ביותר וככל שנשקיע בו יותר לאורך זמן כך הוא יהפוך חמים ונעים יותר. במשפחות עם ילדים קטנים נהוג לשתף גם אותם בקבלת ההחלטות, ובצורה כזו להבטיח שאף אחד מבני הבית לא ירגיש מחוץ לעניינים. לסיכום, ברגע שתעלו בדמיונכם איך הבית שלכם צריך להיראות יהיה לכם קל הרבה יותר גם להתחיל בפעולת העיצוב.