שימוש בוילונות וטפטים להסתרת פגמים במבנה

שימוש בוילונות וטפטים להסתרת פגמים במבנה

וילונות שמסתירים יותר משמש

פגמים שונים במבנה, כמו בנייה לא איכותית, פגעים תכנוניים במבנה או בבנייה עצמה, פרופילים של חלונות שזזו מהמקום, קירות סדוקים, רטיבויות וכן הלאה, ניתן להסתיר בעזרת וילונות המותאמים נכון אל החלל. בחירה נכונה של וילונות שמביאה בחשבון לא רק את האלמנט העיצובי ואת הפרקטיקה של בידוד מהשמש, עשויה לעשות את ההבדל בין חלל שבו ישנם פגמים בולטים לעין ולא נעימים ובין חלל שצריך לחפש בזכוכית מגדלת את הליקויים שלו.

כיצד תבחרו וילונות שיסתירו היטב פגמים?

כאשר אתם בוחרים וילונות לצורך הסתרת פגמים במבנה, חשוב לשלב בצורה נכונה את סוג הבד, את הצרכים העיצוביים שלכם, את מבנה הבית וכן גם את סוג הפגם אותו אתם רוצים להסתיר, תוך התחשבות גם במטרה המקורית לשמה נוצרו וילונות ל הסתרת האור, יצירת זוויות לנוף, בידוד מפני רעשים או הצצות וכן הלאה. כיום ישנו מבחר אדיר של וילונות מכל הסוגים, המינים והדוגמאות, כך שלא תרגישו כאילו אתם מתפשרים, אלא להיפך, בעזרת וילונות איכותיים תוכלו לשדרג לעצמכם את חווית המגורים או השהייה בחלל עשרות מונים.

טפטים שיודעים להחביא סודות

האופנה של טפטים חזרה למחוזותינו, וטוב שכך. כיום ישנו מגוון עצום של טפטים המשמש אותנו לשלל מטרות וניתן ליהנות ממנו בבתים, במשרדים, במקומות בילוי ובבתי מלון וכן הלאה. בין היתר, משמשים טפטים לשם הסתרת פגמים במבנה, קירות סדוקים או פגועים, בנייה לא שווה ולא סימטרית, והסוואה של פגיעות תכנוניות נוספות. בעזרת הדבקת טפטים ניתן לא רק ליהנות מכך שהפגמים נעלמים או מטושטשים, אלא גם מהגנה מפני מזג האוויר, שמירה על נקיונם של הקירות וכן גם יצירת אווירה ייחודית בהתאם לרצונכם. הסוד הוא בחירת טפטים נכונה.

איך תבחרו טפטים שעונים על כל המטרות?

כאשר אתם ניגשים למלאכת חיפוש טפטים חשוב שתגיעו מוכנים ותדעו בדיוק מה היקף הפגמים, על אילו קירות, מהן המידות ומהם הצרכים שלכם. חשבו האם אתם מעוניינים לחפש טפטים שנבלעים בעיצוב הכללי של החלל ומשמשים בעיקר להסוואה, או שמא תעדיפו טפטים בולטים יותר שיעניקו לחדר זריקה של צבע, עיצוב וסגנון ויוכלו לייצר עבורכם את האווירה המועדפת. בנוסף, חשוב לחפש טפטים איכותיים שהניקוי שלהם קל, התחזוקה פשוטה, וביכולתם לחזק את הקירות מפני היווצרות סדקים.