הלבשת הבית בעזרת טפטים ווילונות

הלבשת הבית בעזרת טפטים ווילונות

טפטים – פתרון לקיר מושלם

רוצים לרענן קצת את הבית? להעניק לו מראה יוקרתי, שובב, אופנתי, או כל סגנון אחר שעולה בראשכם? – טפטים הם הפתרון המושלם עבורכם לרענון הקירות ועיצוב הבית לפי טעמכם האישי.

תחום עיצוב הבית מציע כיום מבחר עשיר של טפטים במגוון סוגים, עיצובים, צבעים, מרקמים ודוגמאות. טפטים נחשבים כיום לאחד הפתרונות הנפוצים ביותר לחיפוי קירות ויעניקו לחדרי ביתכם עיצוב יוקרתי ואווירה מושלמת.

טפטים – כל היתרונות

כאמור, טפטים הפכו לשם דבר בתחום חיפוי הקירות ועיצוב הבית. מה הופך אותם לכל כך מבוקשים?

  • טפטים מתאימים לכל חדר בבית – לחדר השינה, לסלון, למטבח, לחדר הילדים ואפילו לאמבטיה. כל חדר והטפט שלו, עם הייחוד והדוגמה המתאימה בדיוק לו. חדר שינה יקבל עיצוב רומנטי, טפטים עם דוגמאות ילדותיות יקשטו חדרי ילדים והאפשרויות הן כמעט אין סופיות.
  • טפטים אינם מצריכים תחזוקה שוטפת כמו קירות שנצבעו. טפטים יכולים להחזיק מעמד עד 15 שנה, אינם מתקלפים ושומרים על מראה אחיד ונאה לאורך זמן. בשונה מצבע, אותו צריך לחדש לעתים תכופות.
  • כיום התקנת טפטים אינה מסובכת כלל. הטפט מגיע במידות מוכנות ולאחר הכנה מוקדמת של הקיר הטפט מודבק על גבי הקיר. אפילו חומרי ההדבקה ידידותיים לסביבה. הרבה יותר פשוט ומשתלם לאורך זמן מאשר צביעה מייגעת וחוזרת של הקירות.

וילונות – פרטים קטנים, שינוי גדול

דרך נוספת לרענון עיצוב הבית והענקת אווירה נעימה היא התקנת וילונות, שיעניקו לחלל ביתכם יופי, רוגע ואסתטיקה. תוכלו למצוא כיום מגוון עצום של וילונות מכל סוגי הבדים: פשתן, משי, אורגנזה, כותנה, סאטן, קטיפה ועוד, בשלל צבעים ודוגמאות, לעיצוב מושלם לפי טעמכם. הווילונות שמיוצרים כיום קלים לניקוי ותחזוקתם פשוטה. ניתן להתאים וילונות לכל חלון, בכל גודל, לפי אופי החדר, הרהיטים והטעם האישי. התוצאה – עיצוב מושלם עד הפרט האחרון, אווירה נעימה, אינטימיות ויופי. כיום ענף הווילונות מציע שלל אביזרים דקורטיביים שניתן להוסיף לווילונות, כמו קריסטלים, שיבוץ אבנים, תפסנים מעוצבים, מוטות בפרזולים מיוחדים, חבקים ועוד, לגימור מושלם.

וילונות זה לא רק ליופי

מלבד היות הוילונות פריט דקורטיבי משלים, הם משמשים כפתרון הצללה נפוץ. ניתן להצליל את החלל בעזרת וילונות מבדים המונעים את חדירת האור, או להתקין וילונות המיועדים להצללה, כדוגמת וילון ונציאני. וילונות אלה עשויים שלבים-שלבים ומספקים יכולת הצללה ברמות שונות, על ידי סגירת או פתיחת השלבים. כיום ניתן למצוא וילונות ונציאניים בשלל צבעים, דוגמאות וחומרים, שיכולים להתאים גם למשרד וגם לכל חדרי הבית.

פתרון מודרני להצללת החלל משמש כיום וילון סאן סטריפ. זהו וילון העשוי משתי שכבות של בד במרקם של פס אטום ופס שקוף לסירוגין כך שניתן לווסת את כמות האור ולשלוט על רמת הפרטיות מהסובבים בחוץ.