וילונות לבית המושלם

וילונות לבית המושלם

וילונות כפריט עיצובי

רבים חושבים כי וילונות הינם רק אביזרים שהינם נלווים לחלונות ותו לו. האמת היא, כי וילונות הינם פריט עיצובי בפני עצמו, אשר יכול לעמוד בצורה נפרדת לגמרי מהחלון, אליו הם קשורים. בחירה של וילונות כאלה או אחרים יכולה להשפיע בצורה משמעותית על עיצוב הבית, ולגרום לו להיראות בצורה שונה לחלוטין!

לדוגמא, אם נבחר וילונות שהם יחסית קלילים, ונוטים להתנפנף ברוח, הרי שיצרנו בזה הרגע בבית שלנו אווירה קלילה, נעימה, קייצית, שמשדרת אנרגיות של זרימה ונותנת מראה צעיר לבית. לעומת זאת וילונות אטומים, עשויים מבד עבה, ייתנו לבית שלנו מראה רציני, בוגר, חורפי, מקצועי, אך גם אינטימי וחמים.

בחירה של וילונות, אם כן, איננה עניין של נכון או לא נכון. הדבר הנכון בבחירת וילונות הוא לבחור את מה שתואם לטעם שלכם ועונה על הצרכים שלכם, ולחשוב איך אתם רוצים לראות את הבית. וילונות נכונים יעזרו לכם בעיצוב הבית, ובמתן האווירה המושלמת, אשר תשתלב עם אלמנטים אחרים בביתכם. אם עד היום חשבתם כי וילונות הינם פריטי עיצוב זניחים, ואף מיותרים, אנחנו בהחלט ממליצים לכם לחשוב בשנית! שכן היום וילונות נחשבים לפריטי עיצוב חשובים, משפיעים, תורמים לזרימת האנרגיה החיובית בחלל הבית ויכולים לחפות על העדר פרטיות או בעיות של חוסר סימטריה וכמו כן מאפשרים לכם לשלוט על רמת סינון האור.