על וילונות למטבח ולחללים רטובים שמעתם?

על וילונות למטבח ולחללים רטובים שמעתם?

אם אתם מתכננים לשפץ את הבית, או לשדרג את מראה הדירה, כדאי שתחשבו קודם כל על עיצוב וילונות הבית. הוילונות שלכם מכתיבים למעשה את קו המתאר העיצובי של הבית שלכם, ולכן חשוב להשקיע במחשבה ותכנון מראש, על מנת לדייק בעיצוב. סוג וילונות שכדאי לשים עליו את הדעת הוא וילונות למטבח ולחללים רטובים.

לכל חדר בבית יש את הוילון המתאים לו, ולא כל וילון מתאים לכל חדר. עליכם לבדוק כל חדר וחדר כמקרה לגופו, ולהחליט איזה וילון מתאים לו. וילונות למטבח ולחללים רטובים הם וילונות בעלי מאפיינים מיוחדים המותאמים במיוחד עבור סביבה בעלת לחות ורטיבות כגון: מטבח, מרפסת שירות או אמבטיה.

וילונות למטבח ולחללים רטובים

היום כבר כולם יודעים: גם מטבח ראוי לוילון איכותי! וילונות למטבח ולחללים רטובים הם וילונות פרקטיים אשר קל לנקות אותם, ומשתלבים במטבח כמו כפפת אפיה ליד! בעבר, לא הייתה מודעות כל כך גדולה לוילונות עבור חדרים כמו מטבח וחדרי שירות. אבל עם התפתחות תחום העיצוב לכלל הציבור, ותרבות ה"עשה זאת בעצמך", היום כל אחד רוצה בית מעוצב, ממש כמו בקטלוגים. חנויות ריהוט והום סטיילינג צצו כפטריות אחרי הגשם, והיום קל יותר מתמיד להתאים וילון איכותי למטבח שלכם!

סוגי וילונות למטבח

ישנם סגנונות רבים של וילונות בטקסטורות, צבעים, דוגמאות וגדלים שונים. לכם נותר רק לבחור! וילון מומלץ למטבח הוא וילון בסגנון רומאי. וילון שכזה מותאם באופן מושלם לחלל עבודה כמו המטבח, משום שאפשר לגלול אותו ולשנות לו זווית בהתאם לנוחיותכם.

מטבח הוא אמנם חלל פונקציונאלי – אולי הכי פונקציונאלי שיש בבית. מבשלים בו, אופים בו, מוזגים בו משקאות, מחממים בו אוכל וממלאים אותו לעיתים אדים, שוטפים בו כלים ורוחצים את השיש. אבל עם כל זה, חשוב לזכור שכמו כל חלל בבית, יש לו גם תפקיד אסתטי, והוא אמור להתכתב עיצובית גם עם שאר חלקי הבית.

בבואכם לבחור וילונות למטבח, זכרו שעדיף לכם לא לבחור בוילון רגיל, קרי, וילון מבד אשר עלול להתנפנף ברוח. וילון שכזה עלול לצבור אבק שייפול על האוכל, להתלכלך במהלך העבודה במטבח מכתמי שומן, מאדים או מלכלוך אחר. לכן, רצוי להתקין וילונות מחומר קשיח יותר כמו PVC, ולהשתמש במערכת גלילה נוחה להפעלה. אם אינכם בטוחים בסוג הוילון שמתאים לכם, תמיד תוכלו להתייעץ עם מעצב או מעצבת פנים, או עם יועצי הום סטיילינג.