מה חדש בעולם הטפטים?

מה חדש בעולם הטפטים?

בעבר היה נהוג לכסות בטפטים את כל קירות הבית והזיכרון שלנו היה שברגע שרצינו להסיר את הטפטים התחלנו במאבק עיקש אל מול הדבק שהיה עלינו לגרד שעות עם שפכטל ועל אף זאת נשארו סימנים.

כיום מקובל לבחור בקיר דומיננטי אחד בחדר שעליו יותקן הטפט שיהווה את מקור ההשראה לחדר כולו.

היום הטפטים מקובלים בכל חדרי הבית. כמובן שהטפטים מקובלים בחדרי הילדים אך לא רק שם. הטפטים מככבים בחדר השינה, בסלון, בשירותי האורחים והחידוש הוא שהטפטים לא רק על הקירות. הטפטים מפתיעים וממשיכים על התקרה בחללים שנרצה לייצר בהם עניין והדגשה.

ריכזנו עבורכם את הטרנדים הבולטים בתחום הטפטים בשנים האחרונות

    1. טפטים ווילונות עם מוטיבים זהים ליצירת TOTAL LOOK
    1. כיום הטפט הרבה יותר דרמטי מאחר והוא מכסה קיר אחד דומיננטי ולכן הוא מקבל מקום של כבוד כמשפיע על עיצוב החדר.
    1. טפט תמונה – החידוש המרענן שמאפשר לנו לטעום מעולמות תוכן שונים באמצעות תחושה של כניסתנו לתוך נופים ממקומות שונים בעולם ומתקופות שונות. התמונות בהדפסה דיגיטלית באיכות גבוהה ובגדלים לא שגרתיים אשר מכסים קירות שלמים ומאפשרים לנו "להיכנס" אל תוך התמונה.
    1. לא על הקיר לבדו… כיום מקובל להשתמש בטפטים שעל הקירות בחדר גם כתמונה ממוסגרת או ככיסוי לקופסאות אחסון, קלסרים או פריטים נוספים שנמצאים באותו חדר על מנת ליצור התאמה של הפריטים השונים בחדר למראה מעוצב ומעניין.
לאורגד מבחר גדול של טפטים

לסיכום, כיום האפשרויות של שימוש בטפטים הרבה יותר מגוונות מאשר בעבר.

עם התפתחות הטכנולוגיה הטפטים יכולים להיות מאוד דומיננטיים ועל כן בבואנו לבחור בטפט עלינו לדאוג שהוא יהיה כזה שלא יימאס מהר ולכן בחירת הקיר עליו נתקין את הטפט חשובה מאוד.

כותב המאמר: עמית ליבק, הבעלים של חברת "אורגד" ומרצה להום סטיילינג