מדבקות קיר

מדבקות קיר

מדבקות קיר הם רק חלק ממגוון עצום של מוצרים שהפכו פופולאריים מאוד בעשור האחרון כתוצאה מהעלייה במודעות של הציבור הישראלי לכל הנושא של עיצוב פנים. באופן כללי המודעות של הישראלי הממוצע לכל נושא העיצוב עלתה בשנים האחרונות בעקבות הוזלת מחירים בתחום עקב חדירת סחורות מסין בצורה מסיבית לארץ וכן כניסת ענקיות כמו איקאה לגבולות ארצנו. מדבקות איכותיות יכולות לעשות את ההבדל בין חדר סתמי ומשעמם לחלל מעניין ומפתיע.

מדבקות קיר, עשה זאת בעצמך

בניגוד לאלמנטים עיצוביים אחרים שמצריכים עבודה מקצועית כגון טפטים, יצירת נישות בקירות וכיו"ב, מדבקות שמיועדות לקיר ניתנות להדבקה על ידי כל אדם. בצורה זו ניתן לחסוך כסף רב על אנשי מקצוע ועדיין ליהנות מחדר מעוצב לעילא ולעילא. כמו כן ניתן ליצור שילובים של מדבקות קיר עם טפטים, למשל בחדרי ילדים בים נהוג להדביק טפט על החלק התחתון של הקיר וכך להתמודד עם תופעת הציור על הקיר, אבל ניתן גם להשתמש בחלק העליון של הקיר בשלל מדבקות קיר צבעוניות וכך להחיות את החדר וליצור בו גירויים ויזואליים מעניינים.

זמניות, זה שם המשחק

היופי הגלום בתחום של מדבקות קיר הוא אלמנט הזמניות. בניגוד לחיפויי קיר, שבירה של קירות וכיו"ב, המדבקות ניתנות לא רק להדבקה נוחה וקלה אלא גם להסרה מה שהופך אותן לאלמנט מוביל העיצוב של דירות שכורות או זמניות. מאחר ואזרחים רבים בארץ לא מצליחים להשיג את ההון הדרוש לרכישה שלבית, שוק הדירות להשכרה משגשג. אנשים רבים נמנעים מלהכניס שינויים דרסטיים בדירות שהם שוכרים על מנת להימנע מכאב הראש שכרוך בהשבת הדירה לקודמותה וכאן באות לעזרתם המדבקות.

אינסוף דגמים

לצד מדבקות סטנדרטיות שעשויות לרוב מחומר שנקרא ויניל, ניתן למצוא מדבקות בגימורים איכותיים ויוקרתיים יותר שמשלבים מרקמים מיוחדים ושעשויות מחומרים מעניינים כגון קטיפה למשל. כמו כן ניתן למצוא היום בשוק של המדבקות אינסוף דוגמאות ודגמים כך שכל אחד יכול ליצור לעצמו את החלל המושלם שמעוצב לפי טעמו האישי וההעדפות האינדיבידואליות שלו. במידה ואתם מעוניינים לחסוך כסף רב מבלי לוותר על עיצוב מיוחד, מדבקות קיר הן הפתרון בשבילכם.