טפטים לחדר האמבטיה

טפטים לחדר האמבטיה

טפטים לחדר אמבטיה הם תמיד טפטים מסוג למינציה. למה הכוונה? מדובר בטפטים שעשויים משכבה של ויניל מוקצף. מה היתרון של חומר זה? מדובר בחומר גמיש מאד, שעמיד בפני שינויים רבים. כידוע חדר האמבטיה הוא חדר שוקק חיים למעשה – בכל רגע המים זורמים בו, הנשים מתאפרות בו, הגברים מתגלחים, וכולם משתמשים בהרבה מאוד מים. על כן, על מנת שהקירות יישארו שלמים וללא נזקים. הויניל הוא למעשה חומר ידידותי למים, והוא אינו סופח אותם אלא אדיש להם – אתם יכולים לשפוך מים רבים לכיוון הטפט והוא יישאר כמו שהוא.

ישנם גם וילונות לאמבטיה

מרכיב נוסף שחשוב לזכור באמבטיה הם וילונות. כפי שציינו, חדר האמבטיה הוא אזור שוקק מאוד והמקום המרכזי בו הוא כמובן האמבטיה עצמה. בעבר, היה נהוג לרכוש וילונות אמבטיה בעיקר אם ילדים השתמשו באמבטיה עצמה, שכן כך הוילון ספג את המים במקום הרצפה. אולם, גם בבתים שאין בהם ילדים, מאד מקובל לתלות וילונות לאמבטיה. למה בעצם? ראשית, מכיוון שגם כאשר מבוגרים מתקלחים נרצה שמים יישארו בתוך האמבטיה. שנית – משום שהיום קיימים וילונות בד בעיצובים רבים אשר ניתן לחבר אליהם בד בטנה שעשוי מחומר מתאים לוילונות אמבטיה, כך שהם תורמים מאוד לעיצוב חדר האמבטיה כולו.

איך רוכשים וילונות לאמבטיה?

בבחירה של וילונות לאמבטיה,יש שני סוגי וילונות שאנחנו יכולים לקנות. הסוג הראשון הם וילונות פלסטיק. אלו הוילונות הנפוצים ביותר בחדרי אמבטיה, והם נחשבים ליעילים והם עמידים לחלוטין בפני מים, ובמידה והם מתלכלכים, ניתן לשטוף אותם בקלות. כיום קיים מגוון רחב מאד של וילונות פלסטיק – החל מהוילונות הפשוטים בצבע לבן, ועד לוילונות עם קישוטים שונים. יש וילונות פלסטיק שמתאימים יותר לאמבטיות של ילדים, עם דוגמאות ודמויות שהילדים אוהבים, ויש וילונות פלסטיק שהם "בוגרים" וסולידיים יותר, אם כי עדיין באים בעיצובים מיוחדים.

סוג שני של וילונות עבור חדר האמבטיה הם וילונות הבד. היתרון של וילונות בד הוא בכך שהם מקנים לחדר האמבטיה מראה יוקרתי במיוחד. זכרו שאם אתם רוכשים וילון בד, חשוב לחבר לו ציפוי ויניל שיגן עליו מפני המים, וכך אתם גם נהנים מוילון יוקרתי בחדר האמבטיה, וגם שומרים עליו מפני רטיבות.