עיצוב הבית בעזרת וילונות

עיצוב הבית בעזרת וילונות

כיצד ניתן לעצב את הבית בעזרת וילונות ולהנות ממראה סולידי ויוקרתי בהוצאה קטנה יחסית?

כל התשובות בכתבה הבאה: 

התאמת צבעים

שם המשחק הוא התאמת צבעים. כאשר אנו נכנסים לתוך חדר שמאגר הצבעים בו משתלב באופן הרמוני אנו חשים מרגישים אמפתיה למקום ונהנים לשהות בו. אם נתייחס לעיצוב הבית בעזרת וילונות חשוב מאוד שנקדיש תשומת לב רבה ל"משחקי הצבעים" בין הוילונות השונים ובין הוילונות לשאר הפריטים הדקורטיביים הנמצאים בחלל החדר.

היופי בעיצוב הבית בעזרת וילונות מושג לעיתים קרובות על ידי שילוב של וילונות בעלי יותר מצבע אחד, אולם כאשר בוחרים לעשות זאת חשוב לבחור בשילוב של צבעים סולידיים ולהימנע ממשיכה לצבעוניות יתר שעלולה להתפתח בעת הרכישה ולעורר חרטה ימים ספורים אחר-כך. כלל אצבע, בעת העיצוב הראשוני מומלץ לבחור לפחות עבור אחד הצבעים וילון ניטרלי (לבן או קרם) שישתלב באופן נפלא עם כל צבע אחר שתמצאו לנכון. במידה ופרטי הריהוט בבית שלכם אינם בגוון לבן או קרם מומלץ לשקול בחירה בוילון בגוון שיתאים לסלון או לכל פריט דקורטיבי אחר שממקד את תשומת הלב של הנוכחים בחלל.

עיצוב החדרים בעזרת ריבוי וילונות

עיצוב הבית בעזרת וילונות אמור לתרום למראה הבית כמו גם לפרקטיות שלו ולכן מומלץ להימנע משימוש בוילונות קלילים ואורירים לצורך חיפוי החלונות בחדרי שינה ועבודה. במקרים אלו, כאשר נוצר צורך ליצור חיץ בין החלל הציבורי או הרחוב לבין החלל הפרטי מומלץ להשתמש בוילונות אטומים הניתנים להזזה בקלות על מנת ליצור אפשרות של מעבר אוויר ומעבר אור. וילונות הנאספים מעלה דוגמת וילון רומאי, סאן סטריפ, דואט, וילון ונציאני או וילונות גלילה יתנו מענה יעיל למטרה זו. מומלץ להוסיף לוילונות אלו וילונות בד קלילים יותר שיותאמו לגוון השולט בחלל.

אז רגע לפני שאתם מתפנים לטובת עיצוב הבית, יכול בהחלט להיות שמדובר במלאכה פחות מפרכת ממה ששיערתם. התחילו עם התאמת וילונות לחלל המגורים שלכם, וילונות מתאימים יכולים לחולל פלאים במראה הבית ולאפשר לכם לעצב מחדש את החלל בעלויות נמוכות.