וילונות וטפטים בבתי מלון – לא רק ליופי

וילונות וטפטים בבתי מלון – לא רק ליופי

וילונות בבתי מלון – מה מאפיין אותם?

וילונות נועדו על מנת לשרת מספר מטרות: קודם כל, הם אמורים להעניק הצללה טובה לחלל, לווסת כניסה של אור, להגן על הריהוט מפני קרני השמש החודרות והמזיקות ולספק לנו, השוהים בחדר, פרטיות מפני העולם ואת היכולת לשלוט בכמות האור המבוקשת. כמו כן מהווים וילונות פריט עיצובי חשוב ביותר הנותן את הטון לאופיו של החלל ולאווירה הרצויה בו. בבתי מלון משרתים וילונות את כל המטרות האלו, ממש כמו בכל מקום אחר, אלא שבשל אופיו הייחודי של בית המלון וטבעו המארח, על אותם וילונות קיימת החובה להיות לא פחות ממצויינים.

כיף של חופשה

בבתי מלון ניתן למצוא מגוון רחב של וילונות מסוגים רבים. ישנם וילונות בלובי, בדרך כלל גדולים מאוד ומוקפדים, וישנם וילונות בחדרי השינה השונים, שנועדו הן לייצר אווירה של נופש, הן לייצר פרטיות מקסימלית והן לאפשר אטימת אור בבוקר שתאפשר שינה מתוקה של נופש עד שעה מאוחרת. ניתן למצוא בבתי מלון וילונות גלילה או הזזה, העשויים ממגוון רחב של חומרים כמו עץ, בדים שונים, חומרים סינתטיים מגוונים וכיוצא באלו. כך או כך, בחירה של וילונות בבתי מלון חייבת להיות מושקעת וקפדנית למדי על מנת להבטיח את קיומם של כל היתרונות בחופשה אחת.

יצירת אווירה בעזרת טפטים ווילונות

בית מלון הוא הזדמנות ליהנות מחוויה עיצובית אחרת, נועזת, אלגנטית או רומנטית שאינה מאפיינת את חדר השינה הקבוע של האורחים, ועל כן לעיתים קרובות ניתן למצוא בבתי מלון טפטים מיוחדים שעונים על מטרות אלו ומייצרים אווירה מקורית ושונה. בעזרת בחירת טפטים נכונה ניתן להגדיל חדר קטן, להקטין חדר גדול, להכניס זריקה של צבע, אלגנטיות ועיצוב אל תוך חלל סטנדרטי ופשוט וכן גם להגן על הקירות.

מגוון אפשרויות לטפטים עבור בתי מלון

אם בסלון הבית שלכם לא הייתם מעזים לשלב טפטים בצבע בורדו בוהק העשויים מקטיפה, הרי שבבית מלון זהו מראה לגיטימי לגמרי. למעשה העיצוב של בתי מלון עושה שימוש נרחב של טפטים במגוון רחב של דגמים, סגנונות, הדפסים וצבעים, וכן בחומרי גלם מגוונים שהשימוש הביתי בהם נדיר למדי, וכך מאפשרים לאורחים ליהנות מאווירה משודרגת ומיוחדת בעת חופשתם.