עיצוב בית העסק בעזרתם האדיבה של טפטים ושל וילונות

עיצוב בית העסק בעזרתם האדיבה של טפטים ושל וילונות

נהוג לטעות ולחשוב שמקומם של וילונות עיצוביים הם רק בביתנו הפרטי, אך האמת היא שאת מרבית שעות הערות שלנו אנו מבלים במשרד. אז למה לא ליצור אווירה מרגיעה ונעימה במקום בו אנו מבלים את מרבית שעותינו היקרות, ובאותה ההזדמנות לשדרג את המראה של המשרד שלנו, בעזרת וילונות יפים וכן טפטים ייחודיים? אל נשכח שגם להתרשמות הלקוחות והספקים המבקרים במשרדנו השפעה רבה ביצירת הרושם הראשוני!

אז איך תהפכו את המשרד שלכם למקום אטרקטיבי ונעים לשהייה?

ראשית שלבו וילונות מתאימים בחדרי המשרד השונים, וילונות יוצרים אווירה נעימה, אפקט של יוקרה, חמימות, וכן מראה מסודר. בחרו וילונות אשר מתאימים לאופי המשרד ועיסוקו. בפניכם דגמים רבים ומגוונים, ואין צורך לבחור בדגמים סטנדרטים ו/או "משעממים" רק כי מדובר במשרד. הפכו את המשרד שלכם למקום שכיף להיות בו ושדרגו את המראה שלו בעזרת וילונות מתאימים. ליצירת מראה יוקרתי ונקי, אתם יכולים לשלב וילונות רבים ובניהם: וילונות בד במגוון צבעים ודגמים, וילון רומאי, וילונות גלילה אשר עשויים מבדים דוחי אבק ועמידים בשמש, וילון ונציאני עשוי עץ ו/או אלומיניום ועוד. החוכמה היא ליצור שילוב מעניין והתאמה מושלמת לאופי המשרד, חישבו תחילה איזו אווירה אתם רוצים ליצור בכל אחד מחדרי העסק שלכם, היוועצו במומחים ואחר כך בחרו וילונות מתאימים.

אפשרות נוספת לעיצוב מיוחד- טפטים

כעת לאפשרות הנוספת אשר עומדת בפניכם והיא שילובם של טפטים מרהיבים במשרדכם. השילוב הנכון והמינון המתאים של טפטים בבית העסק שלכם יעשה פלאים! טפטים מהווים אפשרות קלה ליצירת אווירה עיצובית ללא מאמץ. כידוע, בעבר המבחר היה מצומצם, וכן משימת הדבקת טפטים ולאחר מכן קילופם הייתה משימה מסורבלת. אולם כיום ישנו מגוון רחב של טפטים עיצוביים במראה קלאסי, צעיר, ילדותי, נשי, רומאי ועוד, שניתן להדביק בקלות בעזרת חומרים ידידותיים. היתרון הגדול שבשילוב טפטים בבית העסק הוא התחזוקה- אין צורך בצביעה מחודשת כמו בקירות שנצבעו, אין צורך בהדבקה מחודשת וכו'. אורך חיי טפטים הוא כ-15 שנה והם שומרים על איכותם וצבעם בכבוד והערכה ראויים… גם משימת הקילוף וההסרה היא קלה ופשוטה.

הסביבה יקרה לכולנו, על כן אם אתם מחליטים ללכת על עיצוב מושקע ומיוחד של טפטים שימו לב ש:

– בחרתם טפטים "נושמים", וזאת על מנת להימנע מעובש ורטיבות.

– בחרתם טפטים שאינם עשויים מחומרים אטומים ונדיפים, כדי להבטיח "נשימה בריאה".

– הדביקו טפטים אך ורק בדבקים על בסיס מים שאינם רעילים ו/או מסוכנים לבריאות.

עיצוב מהנה ובהצלחה בעסקים!