וילונות וטפטים בסלון הבית

וילונות וטפטים בסלון הבית

וילונות בסלון – שדרוג של הבית כולו

סלון הבית הוא המקום בו אנחנו מארחים, מתאספים ומתכנסים. במובנים רבים, משמש סלון ביתנו כאיזור המרכזי עבורנו, החלל המטופח ביותר, הייצוגי ביותר וההומה ביותר בשעות היום. בדיוק בשל כך מנסים רבים מאיתנו לעצב את הסלון, כך שיענה על כל האפשרויות: מצד אחד שיהיה מכובד ויפה מראה, אך מצד שני נוח לשימוש, פרקטי ונעים, ואחת הדרכים לשלב את כל הצרכים ואת כל העולמות היא באמצעות בחירה נכונה של וילונות.

כאשר אתם בוחרים וילונות לסלון הבית, עליכם לקחת בחשבון את כל המטרות (המנוגדות כביכול), אותן ממלא הסלון עבור כל הדיירים בבית, כלומר עליכם לבחור וילונות שיהיו פרקטיים ויענו על המטרה של בידוד מהשמש, כאשר אתם רוצים לצפות ביחד בסרט, לדוגמא. אך בנוסף אתם רוצים לבחור וילונות יפים ומרשימים, שיוסיפו לעיצוב הסלון וישלימו אותו כך שכל האורחים שלכם יתפעלו ממנו.

בנוסף, חשוב לקחת בחשבון את גודל החלונות שלכם, משום שבחירת וילונות גדולים תשפיע יותר על עיצוב הסלון, מאשר וילונות קטנים שאינם תופסים יותר מדי תשומת לב. כמו כן יש להתחשב בשאר הרהיטים שלכם, ולנסות למצוא את הצבע שמהווה מכנה משותף, שינחה אתכם בבחירת וילונות מתאימים. כמות החומרים ומגוון האפשרויות העיצוביות של וילונות הוא עצום, שלא תתקשו למצוא בדיוק את מה שרציתם.

טפטים בסלון – חלומו של כל בית

מלבד וילונות, ניתן להעשיר את מראהו של הסלון ושל הבית כולו בעזרת טפטים מעוצבים. בניגוד לימים עברו, כיום בזכות הטכנולוגיה המפותחת והאופנה המתקדמת, ניתן למצוא טפטים שקל מאוד להדביקם אל הקיר וניתן גם לקלפם בקלות. המגוון העצום של האפשרויות העיצוביות, גוונים, הדפסים, חומרי גלם ומרקמים- כל אלה הופכים את הטפטים לאחת הבחירות המוצלחות ביותר עבור כל מי שרוצה לבצע מהפך עיצובי בסלון שלו.

בעוד חדר השינה שלנו אמור להשרות עלינו שלווה ורוגע, הרי שהסלון יכול להיות ססגוני, נועז ומלא חיים, ועל כן ניתן לבחור טפטים יצירתיים יותר שיקשטו אותו.

כאשר אתם מחפשים טפטים עבור סלון דירתכם, קחו בחשבון כי מדובר בתהליך בחירה מורכב בשל המבחר הגדול של טפטים מכל הסוגים, ונסו להתאים בין הטפטים לבין שאר פרטי הטקסטיל והריהוט הקיימים בחלל הסלון על מנת לייצר את האווירה הרצויה עבורכם.

סלון המקושט בטפטים מושך את בני הבית לשהות בו ומשרה אווירה נעימה לאירוח. לאחר שתדביקו טפטים בסלון, אל תתפלאו אם פתאום יקפצו אליכם כל יום אורחים בהפתעה!