וילונות מול חלונות, פתחים לעולם הגדול

וילונות מול חלונות, פתחים לעולם הגדול

איזה סוג וילונות אנחנו רוצים לשים בחדרי הבית השונים

לכל וילון יש חלון. תוך התבוננות במרחב החדר, הגדירו לשם מה וילונות נחוצים בחדר זה: לדקורציה או לפרטיות? הצללה או החשכה? להגדיל את החדר או ליצור פינה אינטימית בתוכו? לפני הכל, וילונות הם אלמנט עיצובי עם תכלית, על כן שווה להתעכב על התכלית, כי זאת תכתיב את הבחירות הבאות שלנו.

מיקום החלון

המיקום משמעותי גם ביחס לחדר וגם ביחס לסביבה והטבע. אם יש לכם חלון מאורך וקרוב לתקרה, תבחרו וילונות שונים לחלוטין מאילו שמתאימים לחלון שחולש על קיר שלם בבית. לחלון מזרחי בחדר שינה לא יתאימו וילונות עדינים ושקופים, אחרת כל הקיץ תתעוררו מאוד מוקדם. .

צורת החלון

וילונות שנתלים על מסילה ישרה לא מתאימים לחלון מעוגל, כל היופי בחלון יאבד אם נתקין וילונות שמאפילים על החלון עצמו.

סוג הוילון

סוג הוילון: סוגי הוילונות רבים – וילונות בד, וילונות גלילה, ורטיקאלים, וילונות מיקדו, וילון רומאי או וילון ונציאיני, כל אחד מהם מביא אוירה אחרת לחדר. אם תרצו להמנע מכך שהתוצאה שתתקבל מחדר השינה היא מראה של משרד – כדאי שתבדקו את הסוגים השונים לפני.

אופן התליה

אופן התליה הוא המשך ישיר של הנקודה הקודמת. מסילה פשוטה מביאה מראה נקי לחדר המתנה כלשהו, אבל בחדר הילדים שלכם זה לא תורם כהוא זה. וילונות ניתן לתלות על מסילות, מוטות מעוצבים או להסתיר את התליה מאחורי פאנלים מעוצבים ודקורטיבים.

צבעים

צבעים, שילובים ותוספות הם הטעם האישי. אפשר לשלב וילונות גלילה עם בד נשפך, שכבות, צבעים שונים, שיבוץ אבנים ועוד כיד הדמיון.