עיצוב הבית בעזרת טפטים מקוריים וכן וילונות מעוצבים

עיצוב הבית בעזרת טפטים מקוריים וכן וילונות מעוצבים

שלב א' – תכנון מוקדם

ראשית, חשוב להתייחס למראה הכללי של הבית ולעיצובו. אם סגנון הבית שלכם הוא כפרי, עליכם להתאים טפטים למראה הכללי, כך שלא יצרו ניגוד גדול מידיי מבחינה עיצובית. עם הצבעים ניתן "לשחק" בהתאם, אך גם כאן לא מומלץ להגזים. מציאת טפטים בעיצוב הנכון תכלול מוטיב שחוזר על עצמו באופן מעניין, ויקנה לקירות הבית שלכם מראה ייחודי. אל תבחרו טפטים מצועצעים מידי אלא ייחודים שמקרינים יוקרה ופשטות גם יחד ויש כאלה!

שלב ב' – בחירת טפטים

טפטים היא דרך פשוטה וזולה יחסית ליצירת אווירה ועיצוב ייחודי לבית שלכם. בנמצא מגוון עצום של טפטים מדהימים להתאמה לחדרי הבית השונים. כאשר אתם בוחרים טפטים למטרה זו תתייחסו גם לדיירי החדר, כלומר אם אתם משלבים טפטים בחדר ילדים, חשוב שיהיו בו אלמנטים צבעוניים ומצויירים במידה הנכונה. אם חדר הילדים עמוס לעייפה בחפצים ופריטים שונים אל תבחרו טפטים מקושקשים כיוון שזה יצור "בלאגן בעיניים", בחרו בצבעי פסטל מרגיעים ומעט מוטיבים מצוירים, שלבו טפטים בקיר אחד בלבד בכל חדר, על מנת להימנע מעומס יתר. התאמה נכונה ושילוב טפטים עיצוביים בביתכם יצרו את ההבדל בין בית סטנדרטי לבית מיוחד וכל זאת ללא מאמץ מיוחד…

שלב ג' – שילוב וילונות מתאימים

וילונות הם השילוב המשלים לשידרוג הבית ויצירת האווירה הנכונה בכל אחד מחדרי הבית שלכם. כאשר אתם בוחרים וילונות לחדרי הבית, שימו לב לסוגי הבד השונים והחומרים האחרים מהם עשויים הוילונות. ישנה משמעות לאופי הבד של הוילון אותו אתם משלבים בבית. כאשר אתם משלבים וילונות בחדר השינה מומלץ לשלב בדים רכים, שקופים ודקים לאווירה רומנטית ונקייה. את התאמת הצבעים יש לעשות בהתאם לעיצוב הכללי של החדר, ולזכור שמטרתם של וילונות בחדרי הבית היא ליצור את האווירה המתאימה והרצויה לכם.

מומלץ מאוד להתייעץ עם אנשי מקצוע ביחס לחומרים של הוילונות ושילובם בחדרי הבית השונים. האפשרויות הן רבות, גם מבחינת צבעים, אורכים, סגנון, חומרים ועוד. ישנם וילונות רומאיים, גלילה, ונציאנים, וילונות מיקדו, ועוד ועוד. כל אחד מהם מתאים לאזור אחר של הבית ולסגנון בית שונה. ההתאמה הנכונה של וילונות הבית היא מהותית ועושה את ההבדל בין בית שנראה עמוס או חסר טעם לבין בית שנראה כאילו יצא מז'ורנל עיצוב מהודר!

עיצוב מוצלח!!!