פנג שואי, וילונות ומה שביניהם

פנג שואי, וילונות ומה שביניהם

וילונות על פי תורת הפנג שואי מהווים נדבך מרכזי בתיעול נכון של אנרגיות הצ'י ויכולים להוות חלק מתשתית עיצובית שתכניס שפע, בריאות ואושר לחלל המגורים שלנו. בכוחם של וילונות לרכך סביבות מחייה נוקשות, להכניס חן אל חיינו וביתנו וליצור לנו סביבה שופעת טוב.

אז איך יש לשלב וילונות בחלל המחייה על פי עקרונות של פנג שואי?

וילונות מרככים סביבה נוקשה. מומחי פנג שואי ממליצים להשתמש בוילונות כקונטראסט לסביבת מגורים נוקשה עמוסה בריהוט עץ וזכוכית. ושימוש בוילונות יכול לרכך את אותה נוקשות ביתית ולאפשר זרימת צ'י רכה יותר. בתים בהם לא קיים איזון של חומרים רכים כגון וילונות מייצרים בין דרי הבית אנרגיה נוקשה ולא מתפשרת.

כמו כן, על פי תפיסתם של מומחי פנג שואי, הנשענים על התפיסה הסינית, ההורים משולים לדלתות והילדים לחלונות. בבית בו קיימים חלונות רבים עלולות להתפתח בעיות משמעת בקרב ילדי הבית, והם עלולים להפוך למרדנים וחסרי רסן. טכניקת פנג שואי ידועה לטיפול בבעיה היא כיסוי החלונות בוילונות.

פנג שואי – בחירת צבע הוילון

עכשיו כשיש לכם סיבה טובה, המעוגנת בפילוסופיה בת אלפי שנים, להלביש את ביתכם באמצעות וילונות נשאלת השאלה כיצד לבחור את צבע הוילון המתאים?

וילונות אדומים

הצבע האדום מתקשר על פי פנג שואי ליסוד האש. צבע זה נחשב למביא מזל רב ושפע, ומתאים על כן לעיצוב משרדים ועסקים. בבית שימוש מופרז בצבע האדום פחות מומלץ, במיוחד לא בחדרים כמו חדר השינה שם מומלץ להתמש בצבעים חמים פחות

וילונות כתומים

על פי תורת הפנג שואי הצבע הכתום הוא צבע מפיח חיים, המעודד אנשים להיפתח וליצר אינטראקציות חברתיות. על כן מומלץ לשלב וילונות כתומים באזורים בבית בהם מתקיימת אינטראקציה חברתית כמו הסלון או פינת האוכל.

וילונות צהובים

הצבע וצהוב על פי הפנג שואי מתקשר לאינטלקט וחוכמה ועל כן מומלץ לשלבו בחדרי עבודה, או חדרים בהם הילדים נוהגים להכין שיעורי בית.

וילונות לבנים

הצבע הלבן מסמל על פי הפנג שואי ניקיון וטוהר ועל כן ישרה בבית אנרגיות טובות של ניקיון. מומלץ עם זאת לשלבו עם צבעים נוספים.

בכל אופן, לא משנה באיזה צבע תרצו את הוילונות שלכם, או אם אתם חסידי פנג שואי או לא, לאף אחד מאיתנו אין ספק שוילונות יפים ואיכותיים יכניסו המון צבע ויופי לביתכם. אצלנו בוילונות אורגד, תוכלו למצוא וילונות מעוצבים שיפיחו חיים בביתכם.