כל החידושים בעולם העיצוב – לפי תערוכת העיצוב במילאנו אפריל 2016

כל החידושים בעולם העיצוב – לפי תערוכת העיצוב במילאנו אפריל 2016

מדי שנה נערכת תערוכת עיצוב עולמית בעיר מילאנו באיטליה. מילאנו מהווה את המרכז של העולם העיצוב ולכן התערוכה נערכת בה. במהלך התערוכה מוצגים הטרנדים הכי עדכניים בעולם בעיצוב כולל עיצובים של המעצבים הכי מובילים בעולם. ביקור בתערוכה זו יכול לאפשר לכל מעצב מתחיל או לכל מי שרוצה לעצב את הבית שלו באופן מעודכן ואופנתי לדעת מה באופנה ומה לא. התערוכה מהווה גם מקור ידע מקצועי חשוב מאוד למעצבים מקצועיים בכל העולם מניו-יורק ועד תל-אביב. בתערוכה מוצגים מגוון רחב מאוד של עיצובים של קירות, חללים, פריטי עיצוב מכיסאות ועד שולחנות או כריות לבית. התערוכה כוללת גם פריטי עיצוב יוקרתיים מאוד שמכתיבים את הסגנון של כל העיצוב בעולם.

מהם הצבעים השולטים כיום בתחום העיצוב?

במהלך התערוכה ניתן ללמוד מהם הצבעים השולטים כיום בתחום העיצוב. בתערוכת העיצוב של שנת 2016 הצבעים השולטים הם ורוד ותכלת. פריטי ריהוט רבים ופרטי טקסטיל לבית עשויים בצבעים של ורוד ותכלת. צבעים אלו יכולים להפוך את האווירה בכל בית או משרד למזמינה ונעימה יותר. צבעים אלו יכולים להיות יצירתיים מאוד ולעודד את האנשים במשרד או בבית לפעול באופן יצירתי וייצרני יותר.

בתערוכה מציגים גם טקסטורות שונות שמקובלות כיום בעולם העיצוב והאדריכלות. חשוב מאוד להתעדכן בחידושים שמופיעים בתערוכה כי חידושים אלו מכתיבים את הטון של כל עולם העיצוב בארץ ובעולם. עיצוב הוא תחום רחב מאוד והוא קשור באופן ישיר גם לאופנות מתחלפות. המטרה של עיצוב פנים ועיצוב אופנה היא כפולה – גם להיות אסתטית ויפה וגם לדבר בשפה מקובלת שכולם מבינים.

איזה חומרים הם החומרים השולטים היום בעולם העיצוב?

גם בעולם של עיצוב הפנים וגם בעולם של עיצוב האופנה יש חזרה לשימוש בחומרים טבעיים, ובחומרים ממוחזרים. השימוש בחומרים אלו הוא ידידותי יותר לסביבה והוא הופך את כל פריטי העיצוב ליותר חברתיים או יותר סביבתיים. השימוש בחומרים אלו לא בא על חשבון איכות המוצרים ופריטי העיצוב שעדיין יכולים להיות באיכות גבוה מאוד ויוקרתית.

מי שרוצה להיות בטוח שהוא מעצב או עושה שימוש בפריטי עיצוב אופנתיים מאוד שהם עכשיו הטרנד החם ביותר חייב לבקר בתערוכה במילאנו או להתעדכן במה שפורסם בה. ככל שתהיו מעודכנים יותר כך תוכלו להיות בטוחים שאתם יודעים מה באופנה ושאתם בעצמכם אופנתיים מאוד ושומרים על אסתטיקה אישית ברמה גבוה מאוד.