איך לבחור נכון טפטים?

איך לבחור נכון טפטים

קיים מגוון טפטים רחב מאוד, ואתם יכולים לבחור כל סוג טפטים שמתאים לטעמכם. כדאי לנצל את ההיצע הרבגוני של טפטים מבחינת טקסטורות, צבעים וצורות, כדי ליצור התאמת טפטים נכונה.

אם יש לכם אפשרות תקציבית, מומלץ לשכור שירותי מעצב טפטים מקצועי, מומחה לעיצוב פנים. כך תיעשה בחירה נכונה ומקצועית של טפטים , שישתלבו בהתאמה מוחלטת לכלל הריהוט בחלל הספציפי. טפטים חייבים להשתלב בעיצוב פנים החדר. יש להתאים טפטים בעיקר לווילונות התלויים בחלל.

מעצב טפטים מקצועי יציג בפניכם מגוון רב של סגנונות טפטים בעיצובים שונים. מעצב טפטים ידאג לשלב טפטים מסוימים בחדר בהתאם למשטח עליו הם יודבקו, מיקום המשטח, וכן כמות האור בכל שעה ביום, שתגיע אל טפטים שמודבקים באותו חלל. מעצב טפטים יוכל גם לשלב טפטים זה על גבי זה או זה לצד זה בעיצובים חדשניים ומרעננים.

מה שחשוב לזכור לגבי טפטים, בכל מקרה, הוא שעליהם להיות נעימים ליושבי הבית ואורחיו. טפטים צריכים להשתלב בהרמוניה הכללית של עיצוב הבית, ויש להקפיד על כך שהם לא יפריעו לאפקט כניסת קרני האור והתפזרותן בחללי הבית.

טפט בימינו קל להדבקה וגם קל להסרה בבוא היום. הדבק אינו רעיל ואינו מותיר ריחות לא נעימים. ההדבקה של הטפט נעשית בשלבים לפי רוחב הגלילים, ומבוצעת מהתקרה לכיוון הרצפה.